01 април 2012

Салата Мозайка

Почти зимното време навън ме подсети да си направя една хубава салатка от варени зеленчуци и майонеза. Много е лесна за приготвяне, особено ако като мен винаги поддържате кутийка с царевица, бурканче краставички...Дадох и името Мозайка, защото ми напомни за тази пъстра детска игра, която много обичах като малка :))) Ето и рецептата:


Необходими продукти:
500гр сварени картофи
1-2 сварени моркова
2-3 кисели краставички
5сл царевица от консерва
1-2 стръкчета копър


Картофите, морковите и краставичките се нарязах на ситни кубчета и се смесих в купа. Към тях прибавих царевицата, млечно-майонезения сос и ситно нарязания копър. Обърках добре.


Сервирах в салатени купички без да украся, защото салатката е достатъчно пъстра :-)



При копиране на материали от блога, моля посочвайте източник!

10 коментара:

  1. Приказна ....много ми хареса салатката ти Маги.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. А на мен изобщо много ми харесват салатките на Маги!И тази ни е точно по вкуса!
      Прегръдки!

      Изтриване
    2. Златна си Еликсир! Прегръдки :))))

      Изтриване
  2. Много ми допадна твоята салатка!Хубава ,нова седмица!

    ОтговорИзтриване
  3. Хубава идея ,Маги! Обичам такива млечни салати!

    ОтговорИзтриване
  4. Много апетитна салатка си приготвила,Маги!
    Чак ми се прияде ,а е време за сън!:)
    Успешна нова седмица!

    ОтговорИзтриване
  5. Абсолютно отказвам да върна зимата в дома си , дори на масата, но тази чудна салатка си я записвам за следващата зима- след няколко месеца!
    Прекрасна е Маги, а и аз като теб винаги имам една консерва царевица под ръка;)
    Хубава седмица!

    ОтговорИзтриване
  6. Момичета, много се радвам че тази салатка ви е харесала, става и за другите сезони :))) Особено ако има до нея и някаква зеленка ...ммм

    ОтговорИзтриване
  7. Леле, много добре изглежда тази салата. Скоро време ще си я направя май. А дали майонезата ще може да се замени с нещо по-диетично?

    Поздрави,
    Георги

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да може, подходящо е цеденото мляко или заквасената сметана. Ако погледнеш самата рецепта за сосчето, то съдържа кисело мляко за разреждане на майонезата.

      Благодаря Гоше, хубав ден ти пожелавам :)

      Изтриване