11 юни 2011

Моята пица

Всяка домакиня поне веднъж е приготвяла пица в къщи, и то най-вече когато има остатъци от продукти. Правила съм пица с готово тесто, прословутата бъркана пица....варианти много. Никога обаче не слагам домата директно върху блата, както ме съветват, а винаги върху плънката, след това настъргвам кашкавала и поръсвам с подправките. Сега експериментирах вариант с намазване с червен пипер и стана много сполучливо! Може да се използват каквито продукти имате под ръка :) Ето и как направих тази моя пица:



800гр готово тесто Фамилия /2х400гр/, колбас, 2-3 стръка зелен лук/
2 намачкани домата /или гъст доматен сок/, 150гр кашкавал
чубрица, млян чер пипер, риган
олио, червен пипер

Тестото се разстила в две намаслени тави, като краищата леко се повдигат на горе и се притискат по стените на тавата. Блатовете се намазват се с предварително смесени 3-4сл олио с 1-2чл червен пипер. Отгоре се нареждат нарязаните на тънки резени салам, и тънки кръгчета лук. Слага се домата, настъргва се кашкавала и се поръсва с подправките.




 Пече се в загрята умерена фурна на средна скара до готовност.   



При копиране на материали от блога, моля посочвайте източник!

3 коментара:

  1. Ммммм,много вкусно изглежда пицата!Ще пробвам и аз като теб с червен пипер,сигурно е много вкусно и така!Благодаря за споделената идея!

    ОтговорИзтриване
  2. Домашно направената пица никога няма как да се замени с друга. Спомням си на майка ми пиците. Обожавам ги.

    ОтговорИзтриване
  3. Вики, съгласна съм с теб, и аз не си падам много по тези от пицариите - прекалено са тънки и ако ти остане по-късно става твърда.

    Еликсир, и на теб благодаря миличка :)

    ОтговорИзтриване